خیریه هنر

هنر برای عدالت هنر برای محرومیت زدایی

طرح ضربتی کمک رسانی به آورگان سوری

جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۳۸ ب.ظ

بسم الله الرّحمن الرّحیم

به مناسبت فرارسیدن میلاد نبی اکرم و هفته وحدت خیریه هیئت محبین اهل بیت علیهم السّلام دریک برنامه کوتاه مدت برگزار میکند .


پوستر طرح کمک به آورگان سوری

بنا بر گزارش ها در اثر برف و سرما در بسیاری از اردوگاه های آوارگان سوری ( آورگان جنگ سوریه ) در لبنان و ترکیه و مناطق مرزی و حائل در مرز سوریه و ترکیه روزانه چندین نفر به ویژه کودکان خردسال یخ زده و می میرند.

بدین جهت خیریه هیأت محبین اهل بیت تصمیم گرفته تا اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای امدادرسانی به آوارگان و جنگ زدگان در سرمای سوریه کند.

اما ما چگونه میتوانیم به آنها در فرصتی اندک کمک کنیم ؟

1. اولین ومهمترین کمک هنرمندان به این جریان میتواند کمک های تخصصی مرتبط با هنر باشد ، به زودی برنامه های هنری خاص مرتبط با این جریان و جریان های مشابه به مخاطبین عرضه میشود 

2. کمک رسانی از طریق اهدای اقلام و موارد مورد نیاز فوری و ضروری آورگان سوری .

اقلام و لوازم مورد نیاز :

  • بسته های پوشاک و البسه ( لباس ها بایستی نو و یا در حد نو تمیز باشند وهنگام انتقال لباس ها دسته بندی مناسب داشته و تا خورده باشند )
  • پتو

3. اهدای مبالغ نقدی  :

شماره کارت

6362-1410-9425-8770

شماره حساب
0201144804006
شماره حساب شبا
IR160620000000201144804006
بانک آینده
(تذکر : صرفا مبالغی که در این هفت روز به این حساب ریخته شود در جهت کمک به آورگان سوری استفاده میشود و بعد از آن مبالغ در اهداف مشخص خیریه که در بخش معرفی به آن پرداخته شده است مصرف میشود )

از خیرین محترم خواهشمند است به علت شرایط دشوار انتقال این اقلام به مقصد مورد نظر( جنوب لبنان و سوریه ) مبالغ مالی را جایگزین اقلام خوراکی و دارویی و غیره کنند .

آدرس های محل های دریافت کننده اقلام غیر نقدی : 

1. تهران - خ پاسداران - بالاتر از برج سفید - نرسیده به چهار راه پاسداران - خ شهید توحیدی ( گلستان 4 سابق ) - پلاک 161 - زنگ اول

2. تهران - خ شریعتی نرسیده به سه راه طالقانی - خ شهید جواد کارگر - نبش چهار راه جهان

 جهت هماهنگی ارسال به این دو آدرس با شماره 09121247564 تماس حاصل فرمایید 

3. تهران - خ انقلاب - خ اسکندری جنوبی -  پلاک 471 - زنگ شماره 5   - تلفن جهت هماهنگی  66596932  دفتر و آتلیه پنج و او هفت و یا در صورت پاسخگویی زنگ شماره 5 به شماره تلفن 66596930

4.تهران - آزادی ابتدای خ بهبودی - جنب ایران خودرو - پلاک 30 طبقه 3 - واحد 2 شماره تلفن جهت هماهنگی : 09117734835 - 66016513

5. کرج - دانشگاه هنر- دفتر بسیج دانشجویی - (جنب دانشگاه آزاد کرج) - شماره تلفن جهت هماهنگی -  09125656028

6. کرج - سه راه گوهردشت - به سمت میدان امام خمینی - یاسر 7 - پلاک 17 - واحد 3  - شماره تلفن جهت هماهنگی - 09100172591

قبل از مراجعه به هر کدام از پایگاهها با شماره رابط تماس حاصل فرمایید . 

در صورتی که تمایل دارید خانه یا محل کار شما به عنوان پایگاه معرفی شود ، ذیل این پست کامنت و نوشته خصوصی درج فرمایید .

این طرح با محوریت مرکز بین المللی فردایی بهتر و همکاری اتحادیه بین المللی امّت واحده، قرارگاه شهید باقری سازمان

بسیج دانشجویی و جنبش عدالتخواه دانشجویی کلید خورده است .

جهت ارتباط مستقیم با گروه بین المللی فردایی بهتر و شماره حساب های اعلام شده توسط آنها متن نشر داده شده توسط این گروه در ادامه همین پست قرار داده شده است . 


http://unified-ummah.com/?a=content.id&id=7680

 دوستانی که تمایل به همکاری برای جمع آوری کمک های مردمی دارند می توانند با نشانی « iranforsyria@gmail.com »  تماس یا با شماره ۰۹۳۵۸۴۲۵۹۱۱ برقرار نمایند.

جزوه فعّالین و رابطین این طرح شامل تشریح وضعیت بحرانی سوریه، ما که هستیم، نکات و ملاحظات میدانی جمع آوری کمک ها و پاسخگویی به چند شبهه پیوست ایمیل گردیده است کمک هایی که می شود به این طرح کرد: تبلیغ پیامکی و ایمیلی کمپین مثلا باز ارسال این ایمیل به گروه های ایمیلی و دوستان، جمع آوری کمک در مسجد و پایگاه محل، هزار تومن واریز به حساب طرح، خلاصه هر طور که می توانید به یاری کودکان و آوارگان سوری بشتابید. فرصت اندک است و سرما سوزان! 

باتوجه به استقبال ها برای واریز کمک های نقدی، شماره حساب «۲۴۳۴۲۸۱۷۳» به نام جنبش دانشجویان جهان اسلام در بانک تجارت، شعبه علامه طباطبایی(کد ۲۴۳۰) برای این امر اختصاص یافته است.

 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۰/۲۷
  • ۱۷۵۴ نمایش

نظرات (۱)

متسفانه تازه این مطلب رو خوندم ،یعنی دیگه برای سوریه جمع نمیکنید؟چرا آخه؟البته تبلیغ کارهای دیگه تون رو میکنم،ولی اگه برای سوریه هنوزم جمع می کنید بفرمایید
پاسخ:
 سلام
برای کمک به سوریه فعلا کمکی جمع نمیشه.انشاالله دفعه های بعد .از شما دعوت میکنیم تا در ضمینه های دیگر هم فعالیت داشته باشید.
یا علی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی